Recenzie : "Mincinoşii'' de E. Lockhart

joi, 16 aprilie 2015

| | |






TITLU: ''Mincinoşii'' 
TITLU ORIGINAL: ''We Were Liars''

Limba originală: engleză

Anul apariţiei: 2014

Nr. de pagini: 264

Editura: Trei






DESCRIERE

O familie frumoasă şi distinsă.
O insulă privată.
O fată vulnerabilă şi îndrăgostită.
Un băiat curajos, plin de pasiune.
Un grup de patru prieteni, Mincinoşii, a căror prietenie se dovedeşte a fi distructivă.
O revoltă. Un accident. Un secret.
Minciună după minciună.
Dragoste adevărată.
Adevărul.

Citeşte Mincinoşii. Şi dacă te întreabă cineva cum se sfârşeşte, minte, pur şi simplu!


RECENZIE

   Înainte să mă apuc de această carte am citit multe 

recenzii negative si foarte multe pozitive. Voiam să aflu în 

care categorie mă încadrez, o să iubesc carte sau o să o 

urăsc? Am iubit-o...

   Familia Sinclair este una dintre familiile care doar par 

perfecte, ascunzându-si adevăratele necazuri şi griji. În 

această familie predomină minciuna, viciile şi conflictele 

între surori. Bătrânul Harry, cel care deţine insula, 

bunicul lui Cadence, ajunge la o vârstă înaintată şi astfel,

 averea trebuie împărţită. Desigur, cele trei fiice ale sale vor 

să aibă o parte cât mai mare şi astfel au început conflictele 

şi bătaia pentru avere.

  A fost puţin ciudat să citesc din perspectiva lui Cadence 

pentru că ea era foarte confuză dar recunosc că mi-a 

plăcut. 

  În vara numărul cincisprezece are loc un accident teribil, în

 urma căruia Cadence nu îşi mai aminteşte ce s-a întâmplat

 mai exact. Mama ei i-a spus de câteva ori dar cum aceasta

 uita de fiecare dată, doctorii au spus că ar trebui lăsată să 

îşi amintească singură.

  În vara numărul şaptespezece Cadence se întoarce pe 

insulă şi încearcă să afle ce s-a întâmplat cu adevărat. 

  Acum, finalul... Sinceră să fiu, a trebuit să citesc de două 

ori ca să conştientizez care era adevărul. Chiar nu puteam 

intui aşa ceva, ştiam doar că era ceva foarte rău. Recunosc 

că am plâns la final pentru că totul părea atât de ireal şi m-

am ataşat de personaje. Părea fără logică, însă, de fapt, 

avea logică... Toate piesele din puzzle se potriveau.

  ''Mincinosul'' meu preferat a fost Johnny, nu ştiu de ce m-a 

atras atât de mult. Gat a fost un personaj pe care s-a pus 

mult accent, mi-a plăcut şi de el, la fel şi de Mirren. 

Cadence era derutată, făcea multe alegeri proaste, era 

egoistă dar a fost cea mai norocoasă dintre cei patru.

  A fost o carte bună, uşoară , am terminat-o în două zile.

 Misterul, amuzamentul si ''micile'' minciuni m-au facut să îi 

dau 4 stele. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu