RECENZIE: "Obsidian" de Jennfier L. Armetrout

duminică, 22 mai 2016

| | |
obsidian-lux-vol-1_1_fullsize
Titlu: "Obsidian"
Seria: "Lux"
Autor: Jennifer L. Armetrout
Nr. pagini: 384
Editura: Leda


DESCRIERE:


Inceputurile sunt intotdeauna dificile.
Cand ne-am mutat in Virginia de vest, chiar inaintea ultimului meu an de liceu, ma resemnasem sa am de-a face cu accente ciudate, acces intermitent la internet si teribil de multa plictiseala… pana cand am dat cu ochii de vecinul meu sexy, inalt si cu ochii de un verde straniu. Lucrurile pareau deja sa mearga mai bine.
Si pe urma a deschis gura. Daemon este enervant. Arogant. Imi vine sa-l omor. Nu ne intelegem deloc. Absolut deloc. Dar cand un strain ma ataca si Daemon efectiv face timpul sa incremeneasca doar cu o simpla miscare a mainii, ei bine, ceva… neasteptat se intampla.
Vecinul meu extraterestru sexy a lasat o urma pe mine. Da, ati auzit bine. Extraterestru. Se pare ca Daemon si sora lui Dee au o galaxie de inamici care vor sa le fure abilitatile, iar atingerea lui Daemon ma face sa stralucesc asemenea luminilor din Las Vegas.
Singurul fel in care pot ramane in viata in toata povestea asta este sa stau cat mai aproape de Daemon, pana cand amprenta vrajii extraterestre dispare de pe mine.

Asta daca nu-l omor mai intai.

Părere personală:

 „Obsidian” chiar m-a surprins… Eu sunt o mare fană a cărţilor fantasy şi chiar aveam nevoie de ceva original. „Obsidian” are de toate, chiar de toate. La început, nu aveam mari aşteptări dar în timp ce citeam mi-a părut rău că nu m-am apucat de cartea asta mai devreme…
Personajul principal, Katy are obsesie pentru cărţi şi are, de asemenea, un blog. Extraordinar. În plus, Daemon e un personaj extrem de interesant. Au fost momente în care l-am urât, şi altele în care l-am iubit. Băiatul ăsta era cu adevărat de pe altă planetă.
Personajele secundare au fost la fel de bine conturate. Dee a fost una din preferatele mele … Caracterul ei, total opus faţă de cel al lui Daemon, m-a făcut să o îndrăgesc foarte mult..
Certurile dintre Daemon si Katy au dat o notă amuzantă romanului. Katy e o fată grozavă, deşi uşor timidă, e puternică şi face faţă uşor replicilor piperate oferite de Daemon.
În ansamblu, cartea a fost grozava. Ceva nou pentru mine. Am citit şi următoarele două volume şi o să le fac o recenzie cât mai curând. Vă invit să o citiţi, nu o să regretaţi.

CITATE:

”Frumusețea lor e trecătoare. E ca o carcasă sub care nu se ascunde decât goliciune și umbră.”
”Am ajuns la concluzia că în general oamenii frumoși, adică cei cu adevărat frumoși, și pe dinăuntru și pe dinafară, nu sunt niciodată conștienți de efectul pe care îl produc. ”

 RATING:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu