RECENZIE: "Probabilitatea statică de a te îndrăgosti la prima vedere"

luni, 23 mai 2016

| | |
"Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere" De Jennifer E. Smith

Titlu: "Probabilitatea statistică de a te îndrăgosti la prima vedere"
Autor: "Jennifer E. Smith
Nr. pagini: 256
Editura: Epica


DESCRIERE


Cine si-ar fi inchipuit ca patru minute ar putea schimba totul? Pentru tanara de saptesprezece ani, Hadley Sullivan, aceasta zi pare sa fie una dintre cele mai rele de pana acum...
Tocmai a pierdut avionul, este blocata in aeroportul JFK din New York si e pe cale sa intarzie la nunta propriului ei tata, care se casatoreste, pentru a doua oara, la Londra, cu o femeie pe care n-a vazut-o in viata ei. Apoi, asteptand sa se imbarce in urmatorul avion, il intalneste pe Oliver. E britanic. Si e foarte dragut. Si o va insoti in noul ei zbor.
Calatoria de-o noapte trece cat ai clipi, iar Hadley si Oliver se pierd unul de altul in aglomeratia din aeroport, la sosire. Ii va aduce oare soarta din nou impreuna? Desfasurata pe parcursul a douazeci si patru de ore, povestea lui Hadley si a lui Oliver ne vorbeste despre relatiile de familie, despre a doua sansa si despre dragostea la prima vedere.
O carte de pe lista New York Times Editors’ Choice.

RECENZIE

    Am sentimente amestecate legate de cartea aceasta. Am terminat-o acum ceva timp şi pot să spun că, imediat după ce am terminat-o, mi-a plăcut, dar acum, privind în urmă, nu mi se pare o lectură chiar atât de grozavă. 
   Nu ştiu de ce dar eu aveam aşteptări destul de mari de la cartea aceasta, mai ales că am auzit că se va face (sau s-a făcut) un film. A fost o carte drăguţă, de vară. 

  Au fost câteva citate care mi-au plăcut şi, lucrul care m-a atras foarte mult, este apariţia romanului "Prietenul nostru comun" scris de Charles Dickens, romanul pe care Hadley l-a primit de la tatăl ei dar refuză să îl citească
"Şi, o, există în viaţa asta zile pentru care merită să trăieşti şi pentru care merită să mori" 
-"Prietenul nostru comun"-Charles Dickens 
  Protagonista nu este foarte apropiată de tatăl ei deoarece părinţii ei sunt divorţaţi iar tatăl ei locuieşte peste ocean cu viitoatea nevastă. Hadley este invitată un weekend la nunta tatălui său, iar, în avion, îl întâlneşte pe Oliver (Twist, dacă tot vorbim despre Dickens)
   Romanul urmăreşte povestea celor doi. Personajele mi-au plăcut foarte mult. Hadley poate nu e personajul meu preferat din toate cărţile pe care le-am citit dar m-am apropiat cât de cât de ea. În schimb, Oliver m-a vrăjit de la prima pagină în care l-am întâlnit.
  În concluzie, a fost un roman bun, drăguţ dar parcă voiam mai mult. Îmi pare rău să spun că pentru mine nu a avut nimic WOW dar aici părerile pot fi împărţite. Mi-a plăcut povestea celor doi, mi-a plăcut romantismul prezent în carte. Din nou, mă aşteptam la un sfârşit mai altfel, care să mă dea pe spate, dar nu a fost aşa. Repet, nu a fost deloc o carte proastă, din contră, aştept să o citiţi şi voi şi să îmi spuneţi părerea despre această carte


CITATE:



"-Sunt nori cumulus. Ştiai asta? -Sunt sigură că ar fi trebuit să ştiu.-Sunt cei mai tari.-Cum adică?-Pentru că arată exact aşa cum ar trebui să arate norii în felul în care îi desenezi când eşti copil. Ceea ce e drăguţ,ştii? Adică soarele nu arată aşa cum îl desenezi.
"

 "Dragostea e cel mai ciudat şi mai ilogic lucru din lume"
"Există mereu un decalaj între arsură şi usturimea ei, între durere şi conştientizare." 



   " E preferabil să ai un lucru bun şi să-l pierzi sau să nu-l fi avut niciodată?"

-Charles Dickens. 

RATING: 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu